Friday 9 March 2012

Must haves maart 2012

Op dit moment ben ik zo blut, dat het pijn doet. Ik moet nog precies 2 weken doen met €15,- en dat doet zeer! Maar ondanks dat, heb ik nog een mega wishlist als het gaat om schoenen en kleding! Mijn fashiolista lijstje wordt maar groter en groter! Sommige dingen ga ik zeker weten bestellen, maar anderen hebben een dusdanig prijskaartje, dat ik er nog even over na moet denken. Daarnaast is het sparen voor een eigen huisje ook van start gegaan en ik wil absoluut niet aan mijn spaargeld komen! Ook voor de Elf Fantasy Fair moeten straks weer inkopen gedaan worden en ik heb ook nog een korset te kopen voor dit zelfde evenement! *zucht* Ik wil veel teveel!


Allemaal dingen (of soortgelijke dingen) die ik graag wil hebben. Zeker de schoenen! *kwijl*.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen :P

xoxo
Nadine

No comments:

Post a Comment